Contact Info / Websites

All 45 movie Reviews


Do you have a waffle Do you have a waffle

Rated 5 / 5 stars

Ahh yes Waffles

I saw this on Yout00b quite a while ago on your page, I wondered how long it would take to appear here



Patrick's Dance Patrick's Dance

Rated 4 / 5 stars

hehe nipples

Wow that was completely and utterly random...But omg that music is too catchy...


People find this review helpful!
biblo responds:

yeah i'm good with the music


It's Still Me It's Still Me

Rated 5 / 5 stars

yey!!!!

Where have you been frommeyer!

we missed j0000 :D



Melons Melons

Rated 5 / 5 stars

Yay weebl

Oh everytime the weebl makes a song it should be put in the top 20 songs of all time



Metal Gear Awesome 2 Metal Gear Awesome 2

Rated 5 / 5 stars

Pleeeeease

I love MGA and MGA2 and I have the tshirts but I want to download and put on mah ipod :(

Make a download link on your website pweeaasseee :D


People find this review helpful!

Black & White Anniversary Black & White Anniversary

Rated 5 / 5 stars

wootz

You get 10 just for the preloader :D



The Ghoul and the Girl The Ghoul and the Girl

Rated 5 / 5 stars

Fantastic

That was brilliant I was enthralled :D



Der Eskimo Tanz Der Eskimo Tanz

Rated 5 / 5 stars

As usual

As usual...

<3 Frommeyer :D

Now I gotta go find a translator that'll tell me the real words...but that may ruin the fun


People find this review helpful!

1000 Scratches Trailer 1000 Scratches Trailer

Rated 3 / 5 stars

bah?

I have no idea what i just watched...but im gonna go watch it again :D


toxicbomb responds:

haha ya! You gotta watch it at least 3 times to even grasp sanity!


Buetz Mich Buetz Mich

Rated 4.5 / 5 stars

Wootz

And here I was earlier today looking through all the Frommeyer stuff I've missed since madness day, then I find this on the front page when I got home!

Loved it lots...Its animated with the tried and tested buzzy-ass style which never ceases to amaze...Throw in a few characters of old, a band that no one understands and voila! Front page!

Cheers for keeping your stuff going cause I missed it :3


Sqeezy responds:

mmh yeaah havent done a shit since madness day. and i rly didnt expect this to be frontpage material. but im glad. thanks